Obsługa klienta

Dzień dobry, w czym możemy pomóc?

Masz pytania dotyczące zamówienia? Pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe. Często odpowiedź możesz znaleźć od razu za pośrednictwem swojego konta osobistego lub na jednej z poniższych stron.


Załatw bezpośrednio przez Internet:

Wskazówka! Dzięki kontu Gomibo wszystko załatwisz samodzielnie przez Internet:


Wszystkie zagadnienia na naszej stronie pomocy:

Skontaktuj się z nami, zespół Gomibo.pl z przyjemnością Ci pomoże:

Chcesz jak najszybciej uzyskać odpowiedź na swoje pytanie?

Nasz dział obsługi klienta z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, ale często szybciej uzyskasz odpowiedź na swojej stronie statusu zamówienia lub na naszych stronach informacyjnych.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie na stronach naszego działu obsługi klienta lub stronach informacyjnych? W takim razie zadaj pytanie naszemu działowi obsługi klienta. Odpowiemy Ci tak szybko, jak to będzie możliwe.

Chcesz jak najszybciej uzyskać odpowiedź na swoje pytanie?

Nasz dział obsługi klienta z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, ale często szybciej uzyskasz odpowiedź na swojej stronie statusu zamówienia lub na naszych stronach informacyjnych.


Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta

Jeśli masz u nas złożone zamówienie, przygotuj numer zamówienia, aby usprawnić szukanie rozwiązania.

22 1048695

Uwaga: na wiadomości e-mail odpowiadamy we wszystkich językach. Przez telefon jesteśmy odstępni w językach angielskim, holenderskim i niemieckim. Nasz niemieckojęzyczny dział obsługi klienta jest dostępny w dni powszednie od 09:00 do 21:00 oraz w soboty od 13:00 do 17:00. W pozostałych godzinach otwarcia działu obsługi klienta kontakt telefoniczny możliwy jest w języku angielskim i holenderskim.