Gwarancje i naprawy

Czy masz jakiś problem z produktem? Nie martw się, jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc. Zarejestruj swój produkt do naprawy, korzystając z zielonego przycisku lub przeczytaj tę stronę, aby uzyskać więcej informacji.

Zarejestruj produkt do naprawy >


Wszystkie produkty, które są w naszej ofercie, objęte są gwarancją ustawową i gwarancją producenta. Oznacza to, że produkt powinien spełniać funkcje, których konsumenci mogą w granicach zdrowego rozsądku od niego oczekiwać.


Zasady gwarancji

Wiemy, jak ważne jest, aby Twój produkt został naprawiony prawidłowo i szybko. Dlatego zlecamy to zadanie najlepszym warsztatom naprawczym, które posiadają certyfikaty marki Twojego produktu. W ten sposób gwarantujemy naprawę zgodną z normami producenta. Oznacza to, że po naprawieniu telefonu lub tabletu gwarancja producenta na telefon lub tablet będzie nadal ważna przez 2 lata od daty zakupu.

Serwis ustali, czy dana usterka jest objęta gwarancją. W tym celu musi sprawdzić przyczynę usterki.

  • Produkt ma problemy z oprogramowaniem lub inną wadę niewynikającą z winy użytkownika
    Jeśli produkt przestanie działać prawidłowo z powodu wady fabrycznej, naprawa jest objęta gwarancją i jest bezpłatna. Po naprawie produkt zostanie bezpłatnie dostarczony z powrotem do użytkownika. Oczywiście lepiej, jeśli produkt nie będzie wymagać naprawy. Na szczęście wiele problemów z oprogramowaniem można rozwiązać samodzielnie. Dlatego przed wysłaniem produktu do naprawy zawsze najpierw sprawdź naszą stronę z najczęstszymi problemami i rozwiązaniami.

    Uwaga: Czy Twój produkt ma również uszkodzenia spowodowane przez użytkownika? Serwis naprawczy zawsze usuwa wszystkie usterki, aby zagwarantować jakość produktu. Naprawa częściowa jest niemożliwa. Dlatego niewykluczone, że otrzymasz wycenę naprawy.

  • Produkt ma uszkodzenia spowodowane przez użytkownika
    Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych uderzeniem, naciskiem lub wodą. Gwarancja traci ważność również w przypadku uszkodzeń spowodowanych zabrudzeniami, które mają wpływ na funkcjonowanie produktu, lub nieprawidłowego czyszczenia produktu. Ponadto gwarancja wygasa również w przypadku otwarcia urządzenia przez osobę trzecią, czyli kogoś, kto nie ma pozwolenia od producenta. W takich przypadkach zawsze najpierw otrzymasz wycenę. Następnie możesz zdecydować, czy chcesz, aby urządzenie zostało naprawione za tę cenę.

Naprawy nieobjęte gwarancją

Producent wybiera sklepy, które mogą przeprowadzać naprawy gwarancyjne. Po dokonaniu naprawy przez podmiot certyfikowany przez producenta, Twoje urządzenie ponownie podlega pierwotnemu okresowi gwarancji. Takie punkty napraw zawsze używają oryginalnych części i dokładnie sprawdzają urządzenie, aby wszystko działało tak, jak powinno, a produkt spełniał standardy danej marki. Z tego powodu wycena naprawy, która nie jest objęta gwarancją, może być czasami wyższa od spodziewanej.

Czy telefon ma uszkodzenia spowodowane przez użytkownika i w związku z tym nie jest objęty gwarancją? W takim przypadku można również oddać telefon do naprawy w niecertyfikowanym zakładzie naprawczym w swojej okolicy. Te serwisy są często tańsze i szybsze, czasem oferują także możliwość korzystania z oryginalnych części. Należy pamiętać, że po dokonaniu naprawy nie będzie już przysługiwała gwarancja producenta.

Uwaga! Jeśli urządzenie zostanie naprawione przez niecertyfikowany podmiot, stracisz gwarancję na swoje urządzenie. Dlatego zalecamy takie rozwiązanie tylko wtedy, gdy usterka nie jest objęta gwarancją, a okres gwarancji produktu upływa w ciągu kilku miesięcy.


Zarejestruj swój produkt do naprawy

Przykro nam słyszeć, że masz problemy ze swoim telefonem lub tabletem! Na szczęście możemy to naprawić. Na wszystkie nasze urządzenia zawsze udzielamy 2-letniej gwarancji. Naprawy trwają zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. Jeśli serwis naprawczy musi zamówić części, może to potrwać nieco dłużej.

Przed wysłaniem urządzenia do naprawy należy zawsze przywrócić ustawienia fabryczne. Czy masz telefon iPhone firmy Apple? Upewnij się, że funkcja Znajdź mój iPhone jest wyłączona. W przeciwnym razie naprawa nie będzie możliwa.


Zarejestruj produkt do naprawy >


Zarejestruj akcesorium w celu dokonania naprawy

Wadliwe akcesorium potrafi sprawić dużo kłopotu, ale pomożemy Ci je naprawić. Na wszystkie akcesoria zawsze udzielamy co najmniej 6 miesięcy gwarancji.

Wskazówka! Czy koszt Twojego akcesorium był mniejszy niż 30 €? Jeśli tak, prześlij zdjęcie uszkodzonego produktu za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na dole naszej strony obsługi klienta. Dzięki temu będziemy mogli szybciej udzielić Ci pomocy.


Zarejestruj produkt do naprawy >


Przywróć ustawienia fabryczne swojego urządzenia

Przed wysłaniem urządzenia do naprawy konieczne jest przywrócenie ustawień fabrycznych. Powoduje to usunięcie z urządzenia wszystkich ustawień, aplikacji i zdjęć. Aby przywrócić te pliki i ustawienia, można utworzyć kopię zapasową. Na naszej stronie pomocy technicznej wyjaśniamy, jak utworzyć kopię zapasową i zresetować urządzenie.