Chcesz wymienić lub zwrócić zamówienie? Przykro nam słyszeć, że nie wszystko spełnia Twoje wymagania, ale pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Zarejestruj swój produkt, korzystając z zielonego przycisku poniżej, lub przeczytaj tę stronę, aby uzyskać więcej informacji.
Wszystkie produkty Gomibo można bezpłatnie zwrócić do 31 dni od daty ich otrzymania. Po zarejestrowaniu zwrotu masz 7 dni na odesłanie produktu.
Czy zwracasz słuchawki douszne?
Ze względów higienicznych zwracane słuchawki muszą być nieużywane. Zwracasz słuchawki, które zostały już użyte? Wówczas naliczone zostaną koszty czyszczenia w wysokości 12,50 EUR.
Twoje urządzenie nie spełnia tych wymagań?
Myślisz, że urządzenie nie spełnia naszych wymagań? Nadal możemy Ci pomóc. Po otrzymaniu urządzenia sprawdzimy je dokładnie i zweryfikujemy, jakie opcje możemy Ci zaoferować. Oczywiście będziemy informować Cię na bieżąco. To Ty decydujesz, która opcja najbardziej Ci odpowiada i co stanie się z Twoim urządzeniem.
Wolisz inny kolor, model, a może chcesz anulować zamówienie? Zajmiemy się tym. Możesz wymienić lub anulować zamówienie w ciągu 31 dni od daty jego otrzymania - jest to całkowicie bezpłatne. W przypadku anulowania zamówienia zwracana jest cena zakupu wraz z kosztami przesyłki (z wyłączeniem dodatkowych opcji wysyłki np. list polecony lub wysyłka z ubezpieczeniem). Zwrot zostanie zaksięgowany na Twoim koncie bankowym w ciągu 5 dni roboczych.
Przed odesłaniem nam produktu należy przywrócić w urządzeniu ustawienia fabryczne. Czy masz telefon iPhone firmy Apple? Upewnij się, że funkcja Znajdź mój iPhone jest wyłączona. W przeciwnym razie nie będziemy mogli rozpatrzyć zwrotu.
Natychmiast po zarejestrowaniu produktu otrzymasz bezpłatną etykietę wysyłkową, aby odesłać nam produkt. Możesz śledzić przesyłkę za pomocą kodu, który otrzymasz po wysłaniu zamówienia, a my wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy przesyłkę. Wówczas wymienimy lub anulujemy zamówienie. Będziemy Cię informować na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej, więc zawsze wiesz, co dzieje się z Twoim zwrotem.
Wadliwy produkt potrafi sprawić wiele problemów, ale jesteśmy tu po to, aby to naprawić! Sprawdź naszą stronę Gwarancje i naprawy.
Przed odesłaniem produktu należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia. Spowoduje to usunięcie wszystkich plików i danych. Aby zachować pliki, można utworzyć kopię zapasową. Na naszej stronie pomocy technicznej wyjaśniamy, jak utworzyć kopię zapasową i zresetować urządzenie.