Wymiana i anulowanie zamówienia

Chcesz wymienić lub zwrócić zamówienie? Przykro nam słyszeć, że nie wszystko spełnia Twoje wymagania, ale pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Zarejestruj swój produkt, korzystając z zielonego przycisku poniżej, lub przeczytaj tę stronę, aby uzyskać więcej informacji.

Wymiana lub zwrot produktu


Wszystkie produkty Gomibo można bezpłatnie zwrócić do 31 dni od daty ich otrzymania. Po zarejestrowaniu zwrotu masz 7 dni na odesłanie produktu.


Zasady wymiany i zwrotu

  • Produkt jest w miarę możliwości w oryginalnym i nieużywanym stanie;
  • Zestaw z produktem jest kompletny, włącznie z nieuszkodzonym opakowaniem, wszystkimi akcesoriami i broszurkami, które nie są zapisane.

Czy zwracasz słuchawki douszne?
Ze względów higienicznych zwracane słuchawki muszą być nieużywane. Zwracasz słuchawki, które zostały już użyte? Wówczas naliczone zostaną koszty czyszczenia w wysokości 12,50 EUR.

Twoje urządzenie nie spełnia tych wymagań?
Myślisz, że urządzenie nie spełnia naszych wymagań? Nadal możemy Ci pomóc. Po otrzymaniu urządzenia sprawdzimy je dokładnie i zweryfikujemy, jakie opcje możemy Ci zaoferować. Oczywiście będziemy informować Cię na bieżąco. To Ty decydujesz, która opcja najbardziej Ci odpowiada i co stanie się z Twoim urządzeniem.


Wymiana lub zwrot produktu

Wolisz inny kolor, model, a może chcesz anulować zamówienie? Zajmiemy się tym. Możesz wymienić lub anulować zamówienie w ciągu 31 dni od daty jego otrzymania - jest to całkowicie bezpłatne. W przypadku anulowania zamówienia zwracana jest cena zakupu wraz z kosztami przesyłki (z wyłączeniem dodatkowych opcji wysyłki np. list polecony lub wysyłka z ubezpieczeniem). Zwrot zostanie zaksięgowany na Twoim koncie bankowym w ciągu 5 dni roboczych.

Przed odesłaniem nam produktu należy przywrócić w urządzeniu ustawienia fabryczne. Czy masz telefon iPhone firmy Apple? Upewnij się, że funkcja Znajdź mój iPhone jest wyłączona. W przeciwnym razie nie będziemy mogli rozpatrzyć zwrotu.


Wymiana lub zwrot produktu >


Natychmiast po zarejestrowaniu produktu otrzymasz bezpłatną etykietę wysyłkową, aby odesłać nam produkt. Możesz śledzić przesyłkę za pomocą kodu, który otrzymasz po wysłaniu zamówienia, a my wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy przesyłkę. Wówczas wymienimy lub anulujemy zamówienie. Będziemy Cię informować na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej, więc zawsze wiesz, co dzieje się z Twoim zwrotem.


Produkt jest wadliwy

Wadliwy produkt potrafi sprawić wiele problemów, ale jesteśmy tu po to, aby to naprawić! Sprawdź naszą stronę Gwarancje i naprawy.


Przywracanie ustawień fabrycznych produktu

Przed odesłaniem produktu należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia. Spowoduje to usunięcie wszystkich plików i danych. Aby zachować pliki, można utworzyć kopię zapasową. Na naszej stronie pomocy technicznej wyjaśniamy, jak utworzyć kopię zapasową i zresetować urządzenie.