Czas dostawy

Na tej stronie znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o czasie dostawy Gomibo. Po złożeniu zamówienia będziemy informować Cię na bieżąco o statusie paczki. Status można również sprawdzić za pośrednictwem konta osobistego.



Czas dostawy Twojego zamówienia

Szacowany czas dostawy podany jest dla każdego urządzenia na naszej stronie internetowej. Zostanie on zmieniony po wybraniu innego kraju. Po złożeniu zamówienia zawsze obowiązuje czas dostawy podany na stronie statusu zamówienia. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas kod Track & Trace, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki.

Do większości krajów nie wysyłamy zamówień w weekendy. Jeśli zamówienie zostanie złożone w sobotę lub niedzielę, przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek. W wyjątkowych przypadkach czas dostarczenia paczki może być dłuższy niż przewidywany. Może się tak zdarzyć, jeśli wystąpi problem z obsługą paczki lub jeśli urządzenie nie jest dostępne ze względu na duże zapotrzebowanie. W takim przypadku będziemy informować Cię na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na stronie ze statusem zamówienia.


Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się często zadawane pytania dotyczące czasu dostawy. Kliknij na pytanie, aby przeczytać odpowiedź.

  • Jaki jest czas dostawy w okresie świątecznym?

    Zanim złożysz zamówienie, na stronie danego produktu znajdziesz aktualny szacowany czas dostawy. Po złożeniu zamówienia obowiązuje czas dostawy podany na koncie użytkownika. W okresie świątecznym podany czas dostawy zostanie dostosowany do czasu dostawy określonego przez firmy kurierskie. Ze względu na obciążenie pracą służb kurierskich w okresie świątecznym, dostarczenie przesyłki może się opóźnić o 1 lub 2 dni.

  • Czy pracownicy biura obsługi klienta mogą podać mi najbardziej aktualny status mojego zamówienia?

    Aktualny stan zamówienia jest zawsze dostępny na stronie statusu zamówienia. Status ten będzie aktualizowany w czasie rzeczywistym. Nasze Biuro Obsługi Klienta dysponuje tymi samymi informacjami, co oznacza, że nie jesteśmy w stanie powiedzieć Ci więcej niż to, co wyświetlane jest na stronie statusu zamówienia.

  • Co oznacza czas dostawy podany na stronie internetowej?

    Na stronie każdego produktu w naszej witrynie internetowej podany jest szacunkowy status dostawy. Poniżej znajduje się krótki opis poszczególnych statusów.


    24 godziny / W magazynie: Produkt jest obecnie dostępny w magazynie.
    2-4 dni robocze: Nasz dostawca ma ten produkt w magazynie i może dostarczyć go do Gomibo w ciągu 2 do 4 dni roboczych.
    5-7 dni roboczych: Nasz dostawca ma ten produkt w magazynie i może dostarczyć go do Gomibo w ciągu 5 do 7 dni roboczych.
    X liczba tygodni: Czas dostawy tego produktu jest dłuższy, ale spodziewana jest nowa dostawa. Szacowany czas dostawy może ulec zmianie, ponieważ jesteśmy zależni od dostawcy.
    Tymczasowo wyprzedane: Produkt jest obecnie wyprzedany, ale wkrótce zostanie ponownie wprowadzony do sprzedaży. Dokładny czas dostawy nie jest jeszcze znany i może wynosić od 1 dnia roboczego do kilku tygodni. W tym zakresie jesteśmy zależni od dostawcy.
    Tymczasowo niedostępne: Produkt jest obecnie tymczasowo niedostępny. Nasz dział obsługi klienta nie wie, kiedy ten produkt będzie ponownie dostępny w magazynie. Zalecamy dokonanie innego wyboru.
    Już niedostępny: Produkt nie jest obecnie dostępny. Nie przewidujemy ponownego zaopatrywania się w ten produkt w przyszłości.
    Przedsprzedaż: Produkt nie jest jeszcze dostępny, ale można go już zamówić. Dzięki temu będziesz jednym z pierwszych klientów, którzy otrzymają produkt. Sprawdź w opisie na stronie produktu, jaki jest pierwszy przewidywany termin dostawy.
    Wkrótce: Produkt nie jest jeszcze dostępny; spodziewamy się, że wkrótce rozpocznie się okres przedsprzedaży. Wprowadź swój adres e-mail na stronie produktu, aby otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny.