Sugestie i zażalenia


Propozycje

Chętnie poznamy Twoje sugestie! Czy na stronie internetowej lub podczas składania zamówienia wpadło Ci w oko coś, co moglibyśmy poprawić? Poinformuj nas o tym, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony Obsługi klienta. Dzięki Twoim opiniom możemy w przyszłości jeszcze bardziej udoskonalić nasze usługi.


Zażalenia

Chcemy zaoferować Ci możliwie najlepszą obsługę. Wciąż jednak może się zdarzyć, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chcielibyśmy wspólnie rozwiązać ten problem.

Masz jakieś zażalenie? Wyślij je do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na dole naszej strony Obsługi klienta. Każde zażalenie jest traktowane bardzo poważnie. Po otrzymaniu wiadomości rozpatrzymy je i w ciągu 14 dni otrzymasz merytoryczną odpowiedź.


  • Czy problem nie został należycie rozwiązany?

    Rozpatrzyliśmy Twoje zażalenie, ale rozwiązanie Cię nie satysfakcjonuje? W takim przypadku prosimy przesłać opis zażalenia w formie pisemnej do naszego kierownika ds. sprzedaży wewnętrznej. List należy wysłać na poniższy adres, podając w tytule "Complaint".


    Gomibo
    attn. Manager Binnendienst
    Postbus 2023
    9700 VC Groningen
    Holandia


    Jeśli naprawdę nie uda nam się wspólnie znaleźć rozwiązania, możesz zaangażować niezależną Europejską Platformę ODR.