Wysyłka

Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o wysyłce i dostawie Twojej paczki. Od momentu złożenia zamówienia zawsze będziemy Cię informować o zmianie statusu wysyłki Twojej paczki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Status możesz również wyświetlić na stronie konta osobistego.



Wysyłka zamówienia

Dostępne metody wysyłki można znaleźć w koszyku podczas finalizowania zamówienia. Po wybraniu innego kraju, metody dostawy są automatycznie dostosowywane. Często można wybrać opcję dostarczenia zamówienia do domu lub odebrania go w punkcie odbioru. W koszyku możesz wprowadzić inny adres dostawy, np. aby zamówienie zostało dostarczone do miejsca pracy. Jeśli zamówienie nie zmieści się w skrzynce na listy, musisz być w domu, aby odebrać przesyłkę.

Śledź swoją przesyłkę
Natychmiast po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z kodem Track & Trace. Dzięki temu możesz samodzielnie śledzić przesyłkę. Kod Track & Trace możesz również znaleźć na stronie stanu zamówienia.


Koszty dostawy

Dostawa do innych krajów Unii Europejskiej jest bezpłatna. Poniższa tabela przedstawia koszty wysyłki zamówienia do krajów spoza Unii Europejskiej.


Koszty wysyłki Przesyłka listowa Paczka pocztowa
Kraje UE Bezpłatnie Bezpłatnie
Norwegia Bezpłatnie €9.95
Zjednoczone Królestwo Bezpłatnie €4.95
Szwajcaria Bezpłatnie €9.95

Najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań dotyczących wysyłki zamówienia? Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  • Do jakich krajów wysyła Gomibo?

    Wysyłamy do kilku krajów w Europie. Gomibo dostarczy Twoje zamówienie, jeśli mieszkasz w jednym z następujących krajów/obszarów:

    • Austria*
    • Belgia
    • Republika Czeska
    • Chorwacja
    • Cypr
    • Dania*
    • Estonia
    • Finlandia*
    • Francja*
    • Grecja
    • Hiszpania*
    • Holandia
    • Litwa
    • Luksemburg
    • Łotwa
    • Malta
    • Niemcy
    • Norwegia
    • Polska
    • Portugalia*
    • Rumunia
    • Słowacja
    • Słowenia
    • Szwajcaria
    • Szwecja
    • Węgry
    • Włochy
    • Zjednoczone Królestwo (Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna)*.
    • *Wyjątki

      Do niektórych regionów nie możemy wysyłać paczek. Są to:

      • Austria: Kleinwalsertal
      • Dania
        • Grenlandia
        • Wyspy Owcze
      • Finlandia: Wyspy Alandzkie
      • Portugalia: Madeira
      • Hiszpania
        • Wyspy Kanaryjskie
        • Melilla
        • Ceuta
      • Republika Francuska
        • Saint Martin
        • Saint Barthélemy
        • Gwadelupa
        • Martynika
        • Gujana Francuska
        • Réunion
        • Saint-Pierre en Miquelon
        • Majotta
        • Cédex Majotty
        • Wallis en Futuna
        • Polinezja Francuska
        • Nowa Kaledonia
      • Zjednoczone Królestwo
        • Guernsey
        • Jersey
        • Wyspa Man
        • Gibraltar
  • Jaką metodą moja zamówienie zostanie dostarczone?

    Proawdzimy bliską współpracę z UPS, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone tak szybko, jak to możliwe, z najlepszą obsługą. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź na stronę Partnerzy.

  • Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

    Będziemy Cię informować o statusie wysyłki Twojej paczki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kod Track & Trace otrzymasz natychmiast po wysłaniu przesyłki. Dzięki temu możesz sprawdzić na stronie internetowej firmy kurierskiej, kiedy paczka zostanie dostarczona. Dotyczy to zarówno dostawy do domu i do punktu odbioru. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie o czasie dostawy.

  • Co zrobić, jeśli nie ma mnie w domu, gdy zamówienie jest dostarczane?

    Jeśli w momencie doręczenia przesyłki nie będzie Cię w domu, przewoźnik zostawi Ci wiadomość. Wiadomość ta zawiera informacje o tym, co możesz zrobić, gdzie odebrać przesyłkę lub kiedy zostanie ona ponownie dostarczona. Informacje te można również znaleźć sprawdzając kod Track & Trace.

  • Jak mogę zmienić adres dostawy w moim zamówieniu?

    Przy składaniu zamówienia w adres dostawy wkradł się błąd? A może chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone w inne miejsce? Nie martw się, czasem można jeszcze zmienić adres. Najpierw sprawdź na stronie stanu zamówienia, czy zamówienie nie zostało już przez nas wysłane.

    Czy Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?
    W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zmienimy adres w naszym systemie, aby przesyłka została wysłana pod właściwy adres.

    Czy Twoje zamówienie zostało już wysłane?
    W takim przypadku zmiana adresu dostawy nie jest już możliwa. Natychmiast po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z kodem Track & Trace. Użyj tego kodu, aby sprawdzić, czy można zmienić adres w firmie kurierskiej, być może po pierwszej próbie doręczenia.

  • Składam zamówienie z zagranicy. Czy dostanę zwrot cła importowego i podatku VAT?

    Tak, w przypadku klientów prywatnych płacimy cło importowe i podatek VAT, co jest uwzględnione w cenie widocznej na stronie internetowej po wybraniu kraju wysyłki. Dotyczy to również klientów zamawiających z krajów spoza UE. Nie trzeba ich więc płacić doręczycielowi przesyłki.

    Gomibo pokryje te koszty w przypadku wysyłki do wszystkich krajów z listy podanej powyżej w odpowiedzi na pytanie "Do jakich krajów wysyła Gomibo?".