Ceny

Pracujemy w oparciu o ceny dzienne. Oznacza to, że ceny mogą w każdej chwili ulec zmianie, zarówno w górę, jak i w dół. Ze względu na szybką rotację naszych zapasów pozwala nam to w każdej chwili podać najlepszą cenę. Zawsze wiążące są ceny, które są obecnie dostępne na stronie internetowej. Wszystkie ceny podane po zalogowaniu się na konto biznesowe nie zawierają podatku VAT.

Masz pytanie dotyczące naszych cen? W takim razie przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Najczęściej zadawane pytania

  • Kupione przeze mnie wczoraj urządzenie jest dziś tańsze. Jak to możliwe?

    Pracujemy w oparciu o ceny dzienne. Może się zdarzyć, że ceny dzienne będą się różnić, na przykład dlatego, że określony typ urządzenia jest teraz mniej dostępny. W ten sposób nasi klienci mogą zawsze uzyskać najlepszą cenę dostępną w danym momencie, ale skutkuje to dziennymi fluktuacjami ceny.

  • Czy muszę płacić opłaty licencyjne za produkty kupione na stronie Gomibo?

    Wszystkie ceny na stronie internetowej nie uwzględniają podatków i innych opłat nałożonych przez rząd.

  • Jak rozliczany jest VAT?

    Klienci z adresem dostawy poza Niderlandami nie płacą podatku VAT. Po złożeniu zamówienia automatycznie zostanie naliczony podatek VAT. Po zakończeniu składania zamówienia ręcznie przygotujemy proformę z 0% VAT, o co można wystąpić, wysyłając numer zamówienia na adres business@gomibo.pl.

  • Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat na zamówienie?

    W przypadku zamówień na 10 lub więcej identycznych urządzeń sprawdzamy, czy możliwe jest uzyskanie dodatkowych rabatów. Dotyczy to również akcesoriów, z wyjątkiem akcesoriów Mobilize: w tym przypadku obowiązuje minimalna liczba 50 identycznych produktów. Ponadto rozważymy możliwość uzyskania dodatkowej zniżki w przypadku zamówienia zestawu składającego się z 15 lub więcej urządzeń. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres business@gomibo.pl w celu uzyskania oferty cenowej na wybrane urządzenia. W przypadku mniejszych zamówień obowiązuje cena widoczna na koncie Gomibo Business.

  • Otrzymałem ofertę cenową. Jak długo jest ona ważna?

    Pracujemy w oparciu o ceny dzienne. Dlatego, aby mieć pewność co do oferowanej ceny, należy jak najszybciej potwierdzić ofertę cenową w dniu jej otrzymania. W przypadku dużych zamówień jesteśmy zależni od dostępności wybranych urządzeń w danym momencie. Dzięki takiej polityce nasza oferta zawiera najdokładniejsze i najbardziej aktualne ceny.

  • Widzę, że ceny dla klientów biznesowych są takie same jak ceny konsumenckie. Czy jest to prawdą?

    Jest to błąd, wynikający z automatycznego dostosowania przeglądarki. Po zalogowaniu się na konto Gomibo Business, na stronie internetowej automatycznie ładowane są ceny dla klientów biznesowych, bez podatku VAT. Aby porównać ceny hurtowe i ceny detaliczne, należy użyć innej przeglądarki lub okna incognito.

  • Czy to możliwe, że ceny dla klientów biznesowych są wyższe niż ceny dla konsumentów?

    Chociaż większość produktów ma niższą cenę dla klientów biznesowych niż dla klientów indywidualnych, istnieją wyjątki. Na przykład możliwa jest kampania promocyjna dla klientów detalicznych, w efekcie której ceny są tymczasowo zaniżone. Ponadto produkty, których podaż jest niska i/lub na które jest duży popyt, mają automatyczie podwyższone ceny, jednak ze względu na dodatkowe zakupy klientów prywatnych, takich jak akcesoria, ubezpieczenia i abonamenty, ich cena detaliczna może być w niektórych wypadkach niższa. Pozwala nam to również uzyskać lepszy wzrost lokalny, a w efekcie większe dostawy od producentów, co pozwoli na obniżenie cen w przyszłości. Ponadto klienci prywatni często mogą zamówić jedynie jedno urządzenie, podczas gdy klienci biznesowi rzadziej obłożeni są podobnymi orgraniczeniami.