Zamów i zapłać

Na naszej stronie internetowej możesz samodzielnie, łatwo i szybko złożyć zamówienie.
Masz pytanie dotyczące składania zamówienia lub dokonywania płatności? Przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Najczęściej zadawane pytania

  • Jak złożyć zamówienie?

    Zamówienie można łatwo złożyć samodzielnie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zaloguj się na swoje konto biznesowe, aby zobaczyć prawidłowe ceny i stany magazynowe. W naszej porównywarce znajdziesz wszystkie dostępne telefony i tablety. Użyj paska wyszukiwania w żółtej ramce lub w filtrze wybierz markę, dla której chcesz zobaczyć dostępne ilości i produkty. Umieść wybrane produkty w koszyku i potwierdź zamówienie. Znane nam dane zostały już za Ciebie uzupełnione.

  • Jak złożyć zamówienie bez płacenia podatku VAT?

    Aby złożyć zamówienie, można skorzystać z dwóch opcji:

    1. Podatek VAT jest rozliczany przed dokonaniem płatności.
      Złóż zamówienie, wybierz metodę płatności "Przelew bankowy" i wyślij e-mail z numerem zamówienia na adres business@gomibo.pl. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz fakturę proforma bez VAT i będziesz móc dokonać płatności. Zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu płatności. Zamówienie jest zatem opóźnione o jeden dzień.
    2. Podatek VAT zostanie rozliczony po dokonaniu płatności.
      Złóż zamówienie i zapłać pełną kwotę wraz z podatkiem VAT. Zamówienie zostanie wtedy niezwłocznie wysłane. Wyślij numer zamówienia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. Zwrotu nadpłaconej kwoty podatku VAT dokonamy w ciągu 5 dni roboczych. Fakturę bez VAT znajdziesz na swoim koncie.

  • Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie przed wysyłką?

    Zazwyczaj jest to możliwe, prosimy o jak najszybsze przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. W przypadku urządzeń kupowanych specjalnie na zamówienie, zmiany nie zawsze są możliwe. W takiej sytuacji również prosimy o kontakt mailowy.

  • Jakich metod mogę użyć, aby zapłacić?

    Nasi klienci mogą zawsze płacić przelewem bankowym, kartą Visa/Mastercard i Maestro. W danym kraju może być dostępna dodatkowa opcja. Przegląd wszystkich metod płatności w poszczególnych krajach można znaleźć tutaj.

  • Moje zamówienie zostało złożone, ale muszę jeszcze dokonać płatności. Jak to zrobić?

    W wiadomości e-mail z potwierdzeniem znajduje się zielony przycisk przekierowujący na stronę płatności. Możesz tam bezpośrednio dokonać płatności, a także znaleźć informacje potrzebne do dokonania płatności przelewem bankowym. Stronę tę można również znaleźć za pośrednictwem konta.

  • Chcę, aby na fakturze znajdował się wewnętrzny numer referencyjny. Czy to możliwe?

    Tak, możliwe jest umieszczenie na fakturze i etykiecie wysyłkowej własnego numeru referencyjnego zamówienia. Po zalogowaniu się na konto firmowe w koszyku znajduje się pole do podania numeru referencyjnego zamówienia z Twoim imieniem i nazwiskiem oraz danymi adresowymi.

  • Jak działa zamawianie na kredyt?

    Jeśli złożysz zamówienie na kredyt, zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia, pod warunkiem, że zmieści się ono w limicie kredytowym, a na Twoim koncie nie ma przeterminowanych faktur. Nie musisz nic robić samodzielnie w związku z tą kwestią. Jeśli limit kredytowy został wyczerpany lub upłynął termin płatności, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym pocztą elektroniczną.

  • Czy kwalifikuję się do złożenia zamówienia na kredyt?

    Możliwość zamawiania na kredyt/rachunek zostanie przeanalizowana w przypadku przewidywanego zakupu ponad pięćdziesięciu urządzeń rocznie. Czy chcesz ubiegać się o kredyt? Prosimy o przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. Aby móc złożyć zamówienie na konto, zawsze prosimy o przesłanie nam kilku dokumentów oraz o posiadanie przynajmniej jednego zamówienia opłaconego w trakcie ubiegłych dwóch miesięcy. Oferujemy możliwość składania zamówień na konto we współpracy z ubezpieczycielem kredytu, który oceni wniosek. Czas rozpatrywania wniosku kredytowego wynosi zazwyczaj 1-2 tygodni.

  • Faktura musi być odwrotnie obciążona podatkiem VAT. Jak to zorganizować?

    Czy zamówienie zostało już opłacone wraz z podatkiem VAT? W takim razie w ciągu 5 dni roboczych VAT zostanie zwrócony na Twoje konto, a fakturę bez VAT znajdziesz na swoim koncie. Czy chcesz płacić bez podatku VAT? Złóż zamówienie, wybierz metodę płatności "Przelew bankowy" i wyślij e-mail z numerem zamówienia na adres business@gomibo.pl. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz fakturę proforma bez VAT i będziesz móc dokonać płatności.
    Uwaga: w wielu przypadkach podatek VAT jest przenoszony automatycznie po złożeniu pierwszego zamówienia. Nie musisz już wtedy kontaktować się z business@gomibo.pl, a prawidłowa faktura pojawi się bezpośrednio na Twoim koncie.

  • Kiedy otrzymam fakturę VAT z odwrotnym obciążeniem?

    Nasz dział finansowy przygotuje tę fakturę ręcznie, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane lub gdy użytkownik zażąda ich pocztą elektroniczną. Dzień po otrzymaniu zamówienia faktura nadal nie została wysłana? W takim razie wyślij wiadomość e-mail na adres business@gomibo.pl.