Na naszej stronie internetowej możesz samodzielnie, łatwo i szybko złożyć zamówienie.
Masz pytanie dotyczące składania zamówienia lub dokonywania płatności? Przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Zamówienie można łatwo złożyć samodzielnie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zaloguj się na swoje konto biznesowe, aby zobaczyć prawidłowe ceny i stany magazynowe. W naszej porównywarce znajdziesz wszystkie dostępne telefony i tablety. Użyj paska wyszukiwania w żółtej ramce lub w filtrze wybierz markę, dla której chcesz zobaczyć dostępne ilości i produkty. Umieść wybrane produkty w koszyku i potwierdź zamówienie. Znane nam dane zostały już za Ciebie uzupełnione.
Aby złożyć zamówienie, można skorzystać z dwóch opcji:
Zazwyczaj jest to możliwe, prosimy o jak najszybsze przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. W przypadku urządzeń kupowanych specjalnie na zamówienie, zmiany nie zawsze są możliwe. W takiej sytuacji również prosimy o kontakt mailowy.
Nasi klienci mogą zawsze płacić przelewem bankowym, kartą Visa/Mastercard i Maestro. W danym kraju może być dostępna dodatkowa opcja. Przegląd wszystkich metod płatności w poszczególnych krajach można znaleźć tutaj.
W wiadomości e-mail z potwierdzeniem znajduje się zielony przycisk przekierowujący na stronę płatności. Możesz tam bezpośrednio dokonać płatności, a także znaleźć informacje potrzebne do dokonania płatności przelewem bankowym. Stronę tę można również znaleźć za pośrednictwem konta.
Tak, możliwe jest umieszczenie na fakturze i etykiecie wysyłkowej własnego numeru referencyjnego zamówienia. Po zalogowaniu się na konto firmowe w koszyku znajduje się pole do podania numeru referencyjnego zamówienia z Twoim imieniem i nazwiskiem oraz danymi adresowymi.
Jeśli złożysz zamówienie na kredyt, zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia, pod warunkiem, że zmieści się ono w limicie kredytowym, a na Twoim koncie nie ma przeterminowanych faktur. Nie musisz nic robić samodzielnie w związku z tą kwestią. Jeśli limit kredytowy został wyczerpany lub upłynął termin płatności, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym pocztą elektroniczną.
Możliwość zamawiania na kredyt/rachunek zostanie przeanalizowana w przypadku przewidywanego zakupu ponad pięćdziesięciu urządzeń rocznie. Czy chcesz ubiegać się o kredyt? Prosimy o przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. Aby móc złożyć zamówienie na konto, zawsze prosimy o przesłanie nam kilku dokumentów oraz o posiadanie przynajmniej jednego zamówienia opłaconego w trakcie ubiegłych dwóch miesięcy. Oferujemy możliwość składania zamówień na konto we współpracy z ubezpieczycielem kredytu, który oceni wniosek. Czas rozpatrywania wniosku kredytowego wynosi zazwyczaj 1-2 tygodni.
Czy zamówienie zostało już opłacone wraz z podatkiem VAT? W takim razie w ciągu 5 dni roboczych VAT zostanie zwrócony na Twoje konto, a fakturę bez VAT znajdziesz na swoim koncie. Czy chcesz płacić bez podatku VAT? Złóż zamówienie, wybierz metodę płatności "Przelew bankowy" i wyślij e-mail z numerem zamówienia na adres business@gomibo.pl. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz fakturę proforma bez VAT i będziesz móc dokonać płatności.
Uwaga: w wielu przypadkach podatek VAT jest przenoszony automatycznie po złożeniu pierwszego zamówienia. Nie musisz już wtedy kontaktować się z business@gomibo.pl, a prawidłowa faktura pojawi się bezpośrednio na Twoim koncie.
Nasz dział finansowy przygotuje tę fakturę ręcznie, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane lub gdy użytkownik zażąda ich pocztą elektroniczną. Dzień po otrzymaniu zamówienia faktura nadal nie została wysłana? W takim razie wyślij wiadomość e-mail na adres business@gomibo.pl.