Moje zamówienia

Na stronie Twojego konta znajduje się przegląd wszystkich złożonych przez Ciebie zamówień. Możesz tam sprawdzić aktualny stan zamówienia oraz uregulować zaległe płatności. Znajdziesz tam również numer IMEI i EAN każdego zamówionego urządzenia.

Masz pytanie dotyczące zamówienia? W takim razie przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Najczęściej zadawane pytania

  • Jaki jest status mojego zamówienia?

    Aktualny stan zamówienia można zawsze sprawdzić na stronie zamówienia. Stan ten aktualizowany jest w czasie rzeczywistym. Nasz Dział Obsługi Klienta i Zespół dla Firm posiadają dokładnie te same informacje, dlatego możemy powiedzieć Ci tylko to, co widzisz na stronie stanu zamówienia. O postępach w realizacji zamówienia będziemy informowali Cię na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dzięki otrzymanemu kodowi Track & Trace możesz sprawdzić, gdzie dokładnie znajduje się Twoja przesyłka.

  • Gdzie mogę znaleźć fakturę za moje zamówienie?

    Na stronie zamówienia znajduje się przegląd wszystkich zamówień złożonych przez użytkownika oraz faktur powiązanych z zamówieniem. W tym miejscu znajdują się również wszelkie faktury kredytowe. Wszystkie faktury można pobrać w formacie PDF.

  • Czy mogę otrzymywać faktury na dodatkowy adres e-mail?

    Tak, w przypadku konta biznesowego możliwe jest otrzymywanie informacji finansowych na inny adres e-mail. Domyślnie dla każdego konta ustawiony jest główny adres e-mail, na który będą przychodzić wszystkie wiadomości od Gomibo. Można również skonfigurować adres e-mail, na który będą przychodzić tylko wiadomości finansowe. Wiadomości e-mail dotyczące płatności, faktur i przypomnień o płatnościach będą wysyłane na oba adresy e-mail. Czy chcesz skorzystać z tej opcji? Prosimy o poinformowanie nas za pośrednictwem adresu business@gomibo.pl, jaki główny i jaki dodatkowy adres e-mail mamy dołączyć do Twojego konta.

  • Chcę zmienić dane klienta lub adres dostawy. Jak to zrobić?

    Wyślij wiadomość e-mail na adres business@gomibo.pl i wskaż, co chcesz zmienić, a my natychmiast to zmienimy. Możemy przeprowadzić dodatkową kontrolę przed wprowadzeniem zmian.

  • Jak zresetować hasło do konta biznesowego?

    Kliknij opcję "Nie pamiętasz hasła?" w oknie logowania. W ten sposób szybko i łatwo zmienisz hasło. Czy to nie pomogło? W takim razie wyślij wiadomość e-mail na adres business@gomibo.pl z prośbą o nowe hasło. Zresetujemy Twoje hasło i prześlemy Ci nowe hasło pocztą elektroniczną w tym samym dniu roboczym.