Porady dotyczące pakowania

Aby zwrócić przesyłkę, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Wyjaśniamy w niej, jak bezpiecznie wysłać przesyłkę. To Ty odpowiadasz za stan, w jakim Gomibo lub serwis otrzyma produkt! Po otrzymaniu przesyłki przyślemy Ci powiadomienie e-mailem.

Krok 1: Pakowanie produktu

  1. Zresetuj urządzenie i usuń wszystkie konta (np. Google, Find My iPhone). Jest to warunek konieczny do przetworzenia zwrotu lub do naprawy urządzenia.
  2. Wyjmij z urządzenia kartę SIM i kartę pamięci. Zachowaj je dla siebie; nie należy ich do nas przesyłać.
  3. Z urządzenia można także zdjąć etui i inne akcesoria. Je również możesz zachować. Jeśli zdecydujesz się na wysyłkę swoich akcesoriów, robisz to na własne ryzyko.
  4. Włóż urządzenie do małego pudełka:
    1. W przypadku wymiany lub anulowania zamówienia należy wysłać urządzenie w oryginalnym opakowaniu.
    2. Jeśli wysyłasz urządzenie do naprawy, użyj innego pudełka. Możesz wykorzystać pudełko, które było już użyte do innych celów. W przypadku napraw, wysyłanie oryginalnego pudełka odbywa się na własne ryzyko.
    3. Czy wysyłasz akcesorium? Zawsze wysyłaj produkt w oryginalnym opakowaniu, jeśli nadal je posiadasz, nawet gdy wysyłasz produkt do naprawy.
  5. Wypełnij pustą przestrzeń w pudełku, np. folią bąbelkową.
  6. Zamknij pudełko za pomocą gumki. Nigdy nie naklejaj niczego na oryginalne pudełko urządzenia! W ten sposób pudełko pozostanie schludne i nienaruszone.

Etap 2: Pakowanie pudełka

  1. Zapakuj mniejszy karton do solidnego pudełka transportowego. Możesz wykorzystać używane pudełko, ale upewnij się, że nie ma na nim żadnych innych etykiet ani naklejek.
  2. Prosimy o dołączenie listu z:
    1. Informacją, co chcesz zrobić ze swoim produktem (wymienić, zwrócić lub naprawić);
    2. W przypadku zwrotu: numerem konta bankowego;
    3. W przypadku usterek: opisem problemu;
    4. W przypadku wad: dowodem zakupu/fakturą, która jest dowodem gwarancji. Pobierzesz ją za pośrednictwem swojego konta. Bez tego dowodu produkt może nie zostać naprawiony.
  3. Wypełnij puste przestrzenie materiałem ochronnym, np. folią bąbelkową lub gazetami.

Krok 3: Wydruk i naklejenie etykiety wysyłkowej

  1. Wydrukuj etykietę wysyłkową z adresem dostawy i adresem zwrotnym.
  2. Sprawdź, czy adres zwrotny na etykiecie wysyłkowej jest prawidłowy. Jeśli adres jest nieprawidłowy, możesz go zmienić (przekreśl go i wpisz poprawny adres obok).
  3. Naklej etykietę na pudełko tak, aby nie było luźnych rogów ani krawędzi. Dzięki temu etykieta pozostanie na swoim miejscu.

Wskazówka! Nie masz drukarki? Pobierz etykietę zwrotną na telefon i zeskanuj ją w punkcie UPS.

Krok 4: Wysłane i gotowe!

  1. Oddaj paczkę w najbliższym punkcie UPS.
  2. Natychmiast po otrzymaniu przesyłki wyślemy Ci wiadomość e-mail.